Jul på Liseberg

Idag var jag och mamma på Liseberg :))
Vi kom dit vid 5-tiden, gick och spelade lite, mamma vann stjärnvinst typ med en gång :P Efter en stund började det snöa, det gillade inte jag och min kamera så mycket :P Så började det snöa mer och mer hela tiden så till slut såg jag ut som en snögubbe för snön dras typ till min jacka :P
Fick en del bilder ändå..

Stjärnvinsten :))


Jag vinner aldrig när ja spelar :( Men trevligt att ni hade en bra kväll där :)

Ooh, riktigt fina bilder! :)

+ Lyllo dig! Du vann stjärnvinst, jag vinner aldrig på något sånt! :O xD

Åhh, vilka fina bilder. Sicken julkänsla! :D Gillar verkligen trädet med massor av julbelysning!

blir alltid lika häpen när jag kollar dina bilder

du är helt amazing :D

felstavat säkert men ja är säker på att du fattar va ja menar ;) hha

åå du fotar så himla fint :D :D<3 godjul!

Åhh, myyysiga bilder!



Du skulle inte vilja skicka hit lite godis förresten?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: