Dimma

Hade inte tänkt gå ut och fota idag eftersom det har vart tråkigt väder. Fast så blev det väldigt dimmigt så jag tog kameran och gick ut ändå :P
Halt var det kan jag säga :P Is överallt, såg säkert ut som en pingvin när jag gick, men det gör inget för jag klarade mig utan att ramla iaf ;P
Blev inte så många bilder för det började regna en stund efter jag hade tagit fram kameran. Så då gick jag hem igen.


Fina bilder, gillar speciellt de där med det röda ljuset! :)

andra och fjärde bilden var skitsnygga! :D snyggt ljus och stämning!

Sista bilden var grym! :D



Btw; Om du har lust får du gärna rösta på mig i Linns tävling om veckans blogg; http://forsberglinn.blogg.se/2009/december/rosta-pa.html?_tmp=ab50e2485914d4f8e4bf25c7ceb869614b23aa15. men bara om du tycker att jag förtjänar det! :)

Tack så mycket och varsågod ;)

shitt vad snygg blogg ! :O

tack för din röst :) kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: