Botaniska Trädgården

Idag var jag och Pernilla på Botaniska Trädgården och fotade inne i växthuset :)) Det är bra att det finns ett sånt ställe att fota på nu när det inte är så fint väder ute. Har vart där flera gånger, men denna gången tycker jag inte att det fanns lika mycket fina blommor att fota. Det var lite tråkigt.
Men några bilder blev det iaf ;p


SVAR: åh! Jag har faktiskt aldrig vart där på vintern, endast på sommaren. Förstår att det var kul att se dom i snön..hihi lite konstigt också, inte ofta tigrar leker i snön! :P



Jag bor i Alingsås, 40 min bort ;D Vet du vart? kram

SVAR: Det förstår jag:) Men många djur måste vart inomhus med väl? ^^,



Haha Alingsås åker man väl igenom på knappt 1 minut så liten den staden är.. xD

Vilka fina bilder du tar! ;D

Härliga bilder!

Great work!

Tack för inspirationen!

God jul:)



//Björne


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: