Bilder från 2009

Blandade bilder från år 2009 :))

Klicka för förstoring!


jättefina! :)

Johanna

OMG så fina!

hur gjorde du lågorna i dem värmeljusen?!?!?

Du e grym,

har en systemkamera själv som jag fotar så smått med ^^

Johanna

Och hur gjorde du det hjärtformade isen (handen som kramar hjärtat)

Älskar den med din hand och hjärtat i is!

Sjukt snyggt :D

Men alla är rikigt fina!

du är en grym fotograf

VILKA fina bilder du tar :o helt otroligt!

hur länge har du fotat? :)

Alla dina bilder är så sjukt fina. Jag måste verkligen komma igång med att lära mig instälningarna och fota snygga bilder xD

hur fick du lågorna att se ut sådär? gillar bilden skarpt + alla andra också! :)

Anonym

Gud vad snygga LJUS

superfina bilder =)

Härliga bilder :D

Vilka underbara bilder du tar

Sjukt fina bilder:D

Den med naglarna var sjukt fin!! ;D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: