Photoshop

Idag har jag redigerat för det mesta.. Här är bilden som jag har gjort :))
Klicka för förstoring


Kan berätta lite hur jag har gjort bilden..
Först ritade jag trädet och girafferna för hand på ett vanligt papper, fotade sedan bilderna och la in på datorn :P
Sen redigerade jag bilderna så dom blev helt svarta och valde sedan en passande bakgrund (från fiskebäck som jag fotade för några månader sen)
Inte mycket svårare än så :P Det som tog lång tid var att fixa den blåa himlen, den gjorde jag med gardient tool  :))
Blev rätt nöjd med den iaf till slut..

Kan visa en till bild som jag gjorde för några månader sen på samma sätt..


Här har jag gjort samma sak, fast det enda jag ritade för hand här är vargen, bakgrunden och månen har jag fotat.. Sedan har jag gjort HDR-effekt på månen..
Tror att denna är min favorit av dom här två bilderna :P

Kommentera gärna vad ni tycker :))


GRYMT SNYGGA BILDER! vill ha samma inspiration som dig :(

att du kan rita så snyggt också ;o det är najs!

helt fantastiskt snyggt! :D

Båda bilderna är jättesnygga, men den med vargen får mig att tänka på New Moon och filmen som skall komma ut =) Jättevackert jobbat, precis som alltid!

Anonym

Superduper fina bilder!

Gillar den med girafferna rikigt mycket,sån fin kontrast det svarta mot den gul/orange bakrunden!

Snyggt jobbat :D

Kram :)

Emelie

Det var en kompis som visade mej din bdb och sedan såg jag att du hade en blogg också :D f*n va duktig du är :o Älskar giraffbilden :P

Hanna

Hur lägger man till en hdr-effekt i Photoshop? :)

tacksam för svar.

btw, du är grym! Älskar dina bilder (L)

Snyggt! Va duktig du är!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: