Kväll vid hamnen

Tog 80bussen till Lilla Bommen igår kväll för att fota lite efter solnedgången :))
Jag har gjort om dessa bilder till HDR. Blev rätt nöjd med dom iaf
Klicka på bilderna för att se dom i större format (dom ser mycket bättre ut stora)
Kommentera gärna vad ni tycker :D








riktigt snyggt!

karin

Rikigt snygga är dom! :D

Sjukt bra!! :) Jag har en liten fråga. När du gör HDR använder du dig av en bild eller du tar några stycken på samma ställe när du är ute?

Älskar dina bilder så jag tycker du ska visa här i bloggen hur du redigerar dina bilder :)

Hej! :)

Jag ÄLSKAR dina bilder ^^ Men bara en liten fråga, vad betyder egentligen HDR? Vad är det för något?

Är så okunnig på sånt där, även det är kul <3

Kram på dig <3

Riktigt läckra bilder! Du är duktig på HDR-bilder! :O))

Portuguese Man

Awesome !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: