Ekorrar!

Satt och kollade igenom bilderna från London (24-28 Nov 2008).. Saknar verkligen allt med London! Vädret, alla trevliga människor, Starbucks och Pret, alla roliga byggnader, parkerna, tunnelbanan, McFly och såklart ekorrarna som är så tama.. Bara för det tänkte jag lägga upp några bilder på ekorrar som jag tog då när jag och Erika var där :))
Klicka för att förstora!









( Dom här två sista bilderna på mig är tagna av Erika )

Anonym

Hej Johanna, jätte fina bilder och söta ekorrar :) Jag är aldrig inne på msn så det är nog lättast för dig om du kommenterar i min blogg om designen är klar eller på fb. Eller så kan du skriva här för jag läser din blogg :) kram din kusin

Anonym

Hej Johanna :) Designen var jätte fin och kunde inte blivit bättre :) ska jag maila mitt lösenord och så eller ska du maila koderna till mig, vad är bäst?

Gillar ekorretemat, lätt det är att sakan london när man ser dina bilder. fortsätt bloggen är verkligen skitsnygg!

oj, va tama dom måste ha varit ! :P

jätte fina bilder ! ((:

balla bilder! btw, vilket snyggt skärp på sjunde bilden ;D

svar: Ok, vad gick du för gymnasielinje?

svar: jag ska gå ES musik, börjar imorgon :)

HAHAH!!

Sååå sööötta ekorrar

tänk att ha sån hemma i huset

Hade nog skapat kaos :DD


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: