Oliver

 
Idag blir Oliver 5 veckor gammal! Tiden går så fort, men ändå inte. Han har vuxit 6cm och väger ungefär 1kg mer än när han föddes, helt galet! 
 
Förra helgen var vi ute på första vandringen med honom i bärselen och det gick jättebra, han sov typ hela tiden förutom när han åt. Det var så himla härligt att komma ut igen såhär, jag har ju inte kunnat gå så långt dom senaste månaderna. Får hoppas att det fortsätter gå bra att ha honom i selen så man kan göra mycket sånt i sommar :)
 
Vill ni se mer av Oliver lägger jag upp en del bilder på min Instagram @life.of.johanna 

Åke

Vad trevligt att ni tar med Oliver med ut på vandring sådär. Tänk när han får se bilder från denna första strapats när han blir lite äldre 🤗

Svar: Ja, det funkar bra att ta med honom ut såhär, så det är ju kul. Får hoppas han fortsätter tycka det också 😊
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: