Shooting the stars

 
Man önskar ju att man hade ett sånt här ställe att fota stjärnor på i närheten! Men har man inte det får man fixa ihop ett själv i photoshop. 
Det är Tobias som fotat bilden på molnen och berget i bakgrunden (det är även han på bilden) och jag har fotat resten av bilderna jag använt :)) 
 
Jag har massa redigeringar som jag inte visat här på bloggen. Vill ni se dom kan ni gå in på min instagram
@johannasdreamworld

Jeg forstår virkeligt ikke hvordan dere bruker tekninkken bak slike bilder? det er så magisk , og flott. Kjempeflott bilde! Godt jobba:)

Svar: Tack så mycket! Jag har tänkt få ihop en tutorial någon dag när jag får tid :))
Johanna Fåglund

åh fina bilder

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så läckert 👍 Man får en sådan skön känsla inombords 👌 Vad brukar du använda för objektiv när du fotar Vintergatan....

Svar: Tack så mycket :)) Jag brukar använda Nikon 16-35mm för att få med så mycket som möjligt.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: