Aran Islands

 
Jag har varit lite dålig att lägga upp bilder här på bloggen, men jag har inte fotat på länge. Får hoppas det blir bättre med det nu när det blir vår (om det nu kan bli det någon gång). Det är ju i alla fall härligt att det är ljusare nu även om det fortfarande är kallt (fast det kanske är varmare nu? Jag har ju inte varit ute på några dagar :p) 
 
Jag har varit sjuk en del nu också. Blev förkyld för över två veckor sen och fick bihåleinflamation, så jag har inte kunnat andas med näsan riktigt sen dess, så himla irriterande. Och nu i tisdags kväll fick jag feber igen och har fortfarande inte blivit frisk. Igår låg jag i sängen hela dagen utan att kunna ta mig upp. Det var inte så kul, men idag kan jag iaf röra på mig i lägenheten. 
 
Denna bilden redigerade jag ihop idag. Har använt en bild som Tobias fotade på Irland förra året och blandat in lite av mina bilder. Vill ni se fler sånna här bilder lägger jag upp några gånger i veckan på instagram johannasdreamworld

Det blir så ibland att fotandet dalar... men rätt var det är så... Snygg redigering med härlig känsla 👌

Svar: Ja, brukar bli så under vinterhalvåret för mig, blir säkert bättre nu till våren och sommaren :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: