Mitt 2017 Januari - Juni

Året började grått och dimmigt. Hade vi ens någon snö i januari förra året i Göteborg? 
 
Våren började tidigt, vilket var härligt! Hade inte mycket tid till att fota i Februari då jag började min praktik och kom hem sent på dagarna. 
I Mars fotade jag tydligen ännu mindre :p Men ett litet norrsken fick jag med på bil i alla fall :p 
 
I April åkte vi till Källsjö över påsken med familjen, det var mysigt. Fick även med en stark meteor på bild när jag skulle fota stjärnorna och en annan kväll ett fint norrsken. Det blev ljusare om kvällarna och jag började fota lite mer igen :)) Så härligt med vår! 
I maj åkte jag och Tobias ner till Skåne och fotade bland gula rapsfält och besökte flera olika ställen längs östkusten ner till söder. En annan dag cyklade vi ut till havet med Elton i korgen. Han tycker om att cykla och titta på allt som flyger förbi :)) 
Vi tältade en natt ute på en udde vid en sjö. Det regnade under dagen och natten, men på kvällen när vi grillade var det uppehåll. Får hoppas det kan bli lite mer tältande i sommar. Det blev midsommar med massa regn och jag gjorde en krans till Elton :)) 
 
Andra halvan av 2017 kommer upp imorgon.. 

Diana

Fantastiska bilder! Så här års känns det nästan overkligt att världen kan vara så färgglad.

Svar: Tack så mycket! Haha ja, verkligen :p
Johanna Fåglund

Vad roligt att se tillbaka på. Nu blev jag riktigt inspirerad att ta upp kameran igen kan jag säga! :D

Svar: Vad kul! Det tycker jag du ska göra :))
Johanna Fåglund

Alltså det enda jag jag kan söga är, wooow!!
Blir helt så åhh, så vackert! Du får mig att vilja börja fotografera mer igen! Du är så grym och kvalitén på båda dina bilder & blogg har alltid varit så fantastisk! Topp!!!

Svar: Åh, tack så mycket! Så himla kul att höra! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: