Redigering

 
Här är en av mina nyare redigeringar. Jag har sagt det förut, men alltså det är så kul att skapa något helt eget av bilder man fotat på helt olika platser. Som denna bilden här över till exempel. Himlen är fotad 2010 när jag var i Turkiet, bakgrunden för vattnet är också från den gången, båten är från en kväll här hemma ute vid havet, toppen av berget från våran senaste resa i Nore, den undre delen av berget fotade jag för någon vecka sen på Teneriffa. Det blir så många minnen i en och samma bild, tycker det är rätt kul :)) 
 
Vad tycker ni om mina nya sånna här bilder? Vill ni se mer finns det på min instagram johannasdreamworld 

Galet snyggt! Så fängslande och skickligt <3

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Så himla häftigt!!!

Svar: Tack så mycket 😊
Johanna Fåglund

Så himla kul idé! Och helt fantastiskt fint :) Nu blev jag också sugen på att börja pilla i Photoshop igen.

Svar: Tack så mycket! Det borde du göra :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: