Lighthouse

 
Önskar att jag hade en fyr nära där jag bor som jag lätt kunde åka och fota, men jag har ju tyvärr inte det. Då får man redigera ihop något istället av gamla bilder :p Denna fyren är fotad i Norge medan båda bilderna jag använt till himlen är fotad här hemma i Göteborg. 
 
Är ni intresserade av hur jag redigerar ihop sånna här bilder? Tänkte att jag i så fall skulle kunna försöka mig på att kanske göra en speed edit eller något när jag redigerar en bild. Vad tycker ni, hade ni velat se något sånt? :))
 

Linda

Ja!! Lägg gärna upp tutorials på hur du skapar dina bilder! Tycker att du är super :)

Svar: Ska försöka komma på hur man spelar in skärmen så ska jag nog kunna göra en 😄 Tack!!
Johanna Fåglund

Hade varit superroligt att se !

Svar: Ska försöka göra någon sån när jag får tid för det :)) Om jag lyckas, haha :p
Johanna Fåglund

Älskar färgerna i bilden!! :)

Svar: Tack så mycket!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: