Dream world

 
Denna bilden redigerade jag ihop igår. Eller började egentligen för ett tag sen med att frilägga båten med alla lampor, det tog sin lilla tid. Båten fotade jag när jag var på Liseberg i julas och direkt när jag såg den var jag tvungen att ta bilder så jag kunde göra en redigering med den. Tycker den blev ganska mysig. Vad tycker ni? :)) 
 
Jag har startat ett nytt instagramkonto för mina redigeringar, johannasdreamworld. Följ mig där om ni vill se mer av mina sånna här bilder. På min vanliga instagram (johannafaaglund) kommer jag bara att fortsätta med mina foton, alltså inga ihopredigerade bilder :)) 

Men gud vad vackert!! Du är verkligen SÅ duktig!

Svar: Taack så mycket :D
Johanna Fåglund

Alla dina bilder i det 'projektet' är SÅ COOLA!!

Svar: Tack!! Vad kul att höra :D
Johanna Fåglund

Åhh vad magiskt! Älskar det! <33

Svar: Tack!! :D
Johanna Fåglund

Magiskt!!!!!!

Svar: Tack 😄
Johanna Fåglund

Otroligt vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Alltså fyfan vad duktig du är! Älskar dom här bilderna!

Svar: Åh, tack så mycket Rebecca :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: