Solnedgång eller natt?

 
Förra helgen tror jag det var såg jag massa svanar utanför fönstret som var påväg norrut. Pratade med mamma i telefon när jag såg dom och jag slängde iväg mobilen i soffan och dök på kameran! Var ju tvungen att få en bild på det! Lite senare gjorde jag en redigering med svanarna. Ville ha en ganska enkel bild, så det blev en lugn solnedgång med en liten ö och en stuga (som vi bodde i när vi var i norge för något år sedan, fast inte mitt ute på havet då :p). 
 
Jag gillade denna lilla ön, så någon dag senare gjorde jag en redigering med samma ö, fast på natten. Månen hade jag också fotat bara några dagar tidigare, så den fick ersätta fåglarna i bilden. Jag la även till två fönster på stugan för att den inte skulle bli så mörk (önskar att jag tänkte på fönster när jag gjorde första bilden också). 
 
Nu är frågan, vilken är bäst? Jag gjorde en omröstning på min instagram story och där blev det väldigt lika, men nattbilden fick några fler röster. Vad tycker ni? :)) 
 

Så himla vackra båda två! Kan inte välja en haha!

Svar: Taack :D
Johanna Fåglund

Men gud, jag kan verkligen inte välja, så jävla snygga!! :o

Svar: Haha tack så mycket!
Johanna Fåglund

Gud du är så fantastiskt duktig!!! Helt magiska!!

Svar: Tack så mycket!! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: