Elton

 
Min senaste redigering blev en på Elton. Han var faktiskt med mig när jag fotade alla bilderna jag använt till denna :)) 
 
Jag är fortfarande sjuk, men det börjar bli bättre nu. Var på vårdcentralen i tisdags för jag hade börjat hosta jättemycket och hade ont. Som jag misstänkte sa han att jag åkt på influensa, en kraftig influensa till och med (den har tydligen varit lite kraftigare i år). Det är ju bara vila och vänta ut det som gäller, men jag fick en hostmedicin som hjälper rätt bra, den gör mig lite trött, men jag är glad att jag slipper hosta lika mycket som innan i alla fall. Hoppas jag mår bättre till helgen då det ska bli fint väder. Äntligen är våren här! 

Åh fy! Den åkte jag å min man på också samt vi lyckades smitta ner våran då 4 månaders bebis. Krya på dig

Svar: Usch vad jobbigt! Hoppas ni mår bra nu och att det inte blev lika långdraget för er som för mig. Trodde att jag började må bättre, men så blev det sämre nu igen med världens hosta :/
Johanna Fåglund

Krya på dig 👍 Jag ser så mycket fint i din Elton 😊 Jag har en liknande hund...

Svar: Tack så mycket :)) Vad roligt!
Johanna Fåglund

Beautiful photo!

Svar: Thanks :))
Johanna Fåglund

Allså wow vilken bild du fått till!

Svar: Kul att du gillar den :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: