Särö västerskog

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Det skulle regna hela helgen enligt väderprognoserna, men igår när vi vaknade var det ändå rätt bra väder, så vi bestämde oss för att åka någonstans och gå en promenad med Elton. Det blev Särö västerskog, ett ställe där jag bara varit en gång tidigare på den lilla stranden, men aldrig gått runt hela udden. Det var ett fint ställe att gå på, lite blött och halt nu när det regnat, men det var härligt att komma ut. Vi försöker åka till ställen där vi inte varit på förut och gått, det är kul att se lite annat och hitta nya ställen.  Här är en jättebra sida med vandringstips för den som bor i Göteborgsområdet och omkring där. 
Bilderna jag fotade igår blev lite annorlunda än vad jag brukar ta. Inte lika mycket färg, och en gjorde jag till och med till svartvit. När hände ens det senast? :p 

så sjukt fina foton!

ha en bra dag
kramizzz

Svar: Tack! :)) Detsamma!
Johanna Fåglund

Så vackra foton!!! 😍

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Vackra bilder! Det ser så fridfullt ut! :)

Svar: Tack så mycket! Det var det :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: