Blixt

Nikon D800 // Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
Inatt stod jag på balkongen i en timma och fotade blixtar. Såg säkert 50 stycken under den tiden, men det var mest bara blinkande moln man kunde se, inte själva blixtarna. Enligt blixtkartan (lightningmaps) som jag kollade på var dom ca 5 mil ifrån Göteborg ute över havet, så det hördes heller ingen åska. Riktigt häftigt att se även om man inte ser själva blixten :)) Fick 30 stycken sånna här liknande bilder, men denna när jag hade zoomat in lite blev bäst. 

Sååå cool bild!!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Coolt!

Svar: Tack 😊
Johanna Fåglund

Vilken läcker bild! :D

Svar: Tack så mycket 😄
Johanna Fåglund

Wow, så häftigt!

Svar: Tack ☺
Johanna Fåglund

Väldigt cool bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Superläckert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: