Höstmorgon

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G
 
Det är så himla mysigt att gå upp tidigt en höstmorgon och fota. Tyvärr har jag inte hunnit med det i år, men här är en bild från en tidig oktobermorgon 2013. Var så mysigt med dimman och alla färger :)) 

Så vacker bild. :)

Svar: Tack så mycket 😊
Johanna Fåglund

Väldigt vackert och mysigt!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Klara

Hallå! Hittade inga kontaktuppgifter så skriver här istället. Förra året inför halloween så kollade jag genom dina tema-sminkningar för inspiration men kontaktade dig aldrig av någon anledning. Men denna halloween måste jag! Skulle bli så himla glad om du kunde Maila svar på en kort beskrivning av hur du gjorde den sminkningen från 2015 där du är svart runt ögonen, på näsan och munnen och har lagt till guld-glitter för att göra det hela mer du! Dödskalle/pumpats pirernas. Kunde inte bifoga en bild men hoppas du vet vilken jag menar. TACK!

Otroligt fin bild! Längtar också ut att fota en fin höstmorgon :D

Svar: Tack så mycket 😁 det är synd att man inte får så många tillfällen för det.
Johanna Fåglund

Underbar bild!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: