Reflection

 
 
Denna bilden gjorde jag igår lite snabbt (av två gamla bilder) innan jag och Tobias skulle iväg och äta middag hos mina föräldrar och spela lite spel. La upp den på instagram och den blev ganska populär. Flera instagram hubs har lagt upp den (ett konto med 1,3 miljoner följare till och med :o) och den har fått många tusen likes och massa kommentarer. Så himla kul att folk gillar det man gör :D Det gör att det blir lite roligare att fortsätta med det :)) 

WOW! Magiskt! Du är så himla duktig!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Sååååååå cool!!!!

Svar: Taaaaaack :D
Johanna Fåglund

Åh, förstår att bilden blivit delad mycket, den är helt fantastisk!

Svar: Tack så mycket! Så himla kul :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: