Mountainscape

 
Denna bilden har jag suttit lite med dom senaste dagarna. Åtta bilder har jag använt, bergen har jag ritat för hand och sedan lagt på textur från andra bilder. Jag använder mig bara utav mina egna bilder, men det finns gratis stockfoton för dom som inte har så många egna och vill testa själva (vet inte någon sida, utan ni får googla). Det är verkligen kul att göra en bild helt ur fantasin, så kan rekommendera att testa på det :)) 
 
Jag har fått frågan flera gånger om jag kan göra en video där jag visar hur jag redigerar en sån här bild. Jag skulle kunna försöka göra en sån video när jag får tid. Hade ni tyckt det var intressant att se? 
 
Ni glömmer väl inte heller att rösta på årets fotoblogg? Vill ni rösta på mig kan ni gå in här och göra det. Betyder massa för mig <3 

Så häftigt!!!

Svar: Tack så mycket!! 😊
Johanna Fåglund

Wow vad häftigt! Du är superduktig. Är du helt självlärd när det kommer till bildbehandling?

Svar: Tack så mycket! Ja, det är jag, med både foto och bildbehandling :))
Johanna Fåglund

Röstat 👍

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: