Lone wolf

 
Fick sån inspiration på instagram, så ikväll har jag suttit med photoshop och gjort denna bilden. Det var längesen jag gjorde en sån här redigering när jag satt ihop flera olika bilder till en (alla bilderna har jag fotat). Det hade säkert gått att få den lite bättre, men får öva mer. Tyckte i alla fall det var kul att göra den så vill försöka fortsätta lite med sånna här "fantasibilder". Vad tycker ni? Vill ni se fler sånna här liknande bilder? :))
 
Gillar ni min blogg får ni gärna nominera den till årets fotoblogg på blogg.se. Klicka här för att komma till nomineringen. :)) 

Amazing! Så himla vackert och snyggt gjort :D

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Såå snyggt :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så himla vackert! Som ur en saga! <3

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Inga-Lill

Mycket vacker bild. Ser gärna fler fantasibilder. :)

Svar: Tack så mycket! Vad kul :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: