Födelsedag

 
Idag fyller jag år! Det får firas med en födelsedagsbild som jag redigerat ihop av lite olika bilder jag fotat. 
Har åkt på ett väldigt jobbigt ryggont sen tidigare i veckan, så födelsedagen kommer spenderas hemma, ta det lugnt och mysa med Elton. När Tobias kommer hem lite senare blir det god middag, vinfondue med hasselbackspotatis (sååå gott) och jag ska göra en tårta nu när jag ändå är hemma :)) Kommer bli en mysig kväll. 

Stort grattis på födelsedagen Johanna! Hoppas du blir bättre snart! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Grattis! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grattis fina du! Otroligt vacker bild!

Svar: Tack snälla :D
Johanna Fåglund

Vilken underbart vacker bild, Johanna! Och grattis på födelsedagen :)

Svar: Tack Sara! :D
Johanna Fåglund

Så fin bild!!! :D Grattis i efterskott! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grattis såklart 🤗 Läcker känsla i bilden 😊

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Grattis efterskott! :D Jag håller på att skiva ett blogginlägg om att fota stjärnor, kan jag få låna några av dina bilder och länka dig? :D

Svar: Tack! :)) Ja, du kan låna några bilder om du vill.
Johanna Fåglund

Wilma

Hej! Grattis till dig. Jag har en fråga och undrar om du kan rekommendera ett kamerahus till mig. Jag har fotat i några år med min första systemkamera d3100 men den gick tyvärr sönder för ett tag sedan och ska nu köpa en ny nikon, jag är väl något mellan nybörjade och proffs, och vill verkligen ha en kamera att utvecklas med men ändå något som jag kan förstå mig på och inte går över 10k... Kan du rekommendera någon kamera till mig? Tack på förhand:)

Svar: Hej! Tack så mycket! Jag har faktiskt väldigt dålig koll på vilka kamerahus som finns nu tyvärr. Du kanske kan åka till en fotobutik så kan dom hjälpa dig bättre där :))
Johanna Fåglund

Stort grattis och ett underbart foto :-D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: