Finalist till blogg.se-priset!

 
Jag blev nominerad till årets fotoblogg! Så himla kul! Är såå glad :D 
Tycker ni om min blogg och vill rösta på mig skulle det betyda jättemycket! Klicka här för att komma till röstningen. (Man måste ha ett google-konto för att kunna rösta). 
 
Om ni precis hittat hit tänkte jag visa ett litet smakprov på vad man kan få se här i min blogg :)) 
 
Detta är jag med våran lilla yorkie Elton (som ofta dyker upp här i bloggen). Jag har fotat i 9 år och tycker att det är det bästa som finns, speciellt att kombinera resa och fota. Här i bloggen visar jag upp allt från bilder ifrån promenader till resor, porträtt, natthimlen och mycket mer. Färgglatt, härligt ljus och häftiga landskap är min grej.
 
 
Solnegångar och soluppgångar är ju bara såå fint och härligt att fota! 
 
Stjärnor och norrsken är svårt att fota när man bor i en storstad som jag (Göteborg), men det går och är hur kul som helst! 
 
Har varit på fem norgeresor dom senaste åren, så det brukar komma upp bilder därifrån lite då och då. 
 
Macro och andra naturbilder :)) 
 
Och såklart får Elton stå framför kameran också ibland. 
 
Vill du rösta? Klicka dig in här. Finns flera andra kategorier än bara foto med massa bra bloggar :)) 

Åh så roligt, grattis! Det är du värd!

Svar: Ja, blev så glad :D Tack!!
Johanna Fåglund

Vad roligt att du också har blivit nominerad och finalist! Lycka till! :)

Svar: Jaa, det var kul att se dig bland finalisterna också! Lycka till själv 😁
Johanna Fåglund

Det är du så värd!! Älskar dina bilder och tittar ofta in här, fast är dålig på att kommentera ibland.

Svar: Åh vad snäll du är! Tack så mycket:D Kul att du är här och tittar även om du inte kommenterar :))
Johanna Fåglund

Vad kul! Grattis till nomineringen :D
Du tar så fantastiskt fina bilder :D

Svar: Tack!! Så himla roligt att höra 😁
Johanna Fåglund

Så kul :) Du är grym på att fota :)

Svar: Tack så mycket Ida! :))
Johanna Fåglund

Åh grattis vad roligt! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: