Instagram stories - Maj

 
Såhär har min Instagram stories sett ut under maj. Månaden började med att jag klippte mig och färgade håret som verkligen behövdes. Det var jättevarmt och härligt väder som helt plötsligt vände och blev typ vinterväder igen, men så vände det igen och blev 27 grader :p Jag och Tobias var nere i Skåne (fler bilder från det kommer imorgon) och jag var med Sandra och tittade på Harry Potter med livemusik från en orkester, vilket var häftigt att ha fått göra. Invigde även mitt egengjorda Harry Potter-monopol med Sandra och Pernilla i Lördags och jag förlorade stort. Har tagit mig några månader att göra spelet, så var väldigt kul att testa det nu. Sen blev det morsdag och jag köpte pioner till mamma och plockade lite grönt ute i ösreget som jag sedan satte ihop till en bukett. 
 
Så detta var min månad på instagram stories. Vill ni följa mig på instagram heter jag johannafaaglund där :)) 
 


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: