Hoppspindeln

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Denna lilla hoppspindeln fotade jag nyss. Vet ni var jag hittade den någonstans?? I min säng!!! ;o Den satt där på täcket nu när jag kom hem. Usch! Men väldigt tur att jag såg den! Den fick i alla fall stå modell för mig en stund innan jag släppte ut den. Gillar ju att fota hoppspindlar, men inte att ha dom i sängen! 
På tal om att fota spindlar och macro så var jag iväg igår hos Maria Ekblad som driver fotopodden. Jag kommer vara med i ett avsnitt och prata macrofoto och landskap. Vet inte när avsnittet kommer, men skriver det här när det finns ute ifall någon vill lyssna :))  Får hoppas att det blev bra i alla fall, är inte så bra på att prata sådär :p 

Vilken söt liten filur! Du är så otroligt duktig!
Vad kul att du ska vara med i Fotopodden, gillar att lyssna på den när jag redigerar bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)) Det är en väldigt bra podd, är kul att få vara med 😄
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: