Glad Midsommar

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G 
 
Hoppas ni alla får en bra midsommar! Ska ni göra något roligt? :)) 
Själv ska jag åka med Tobias till hans föräldrar över dagen och på kvällen åker jag hem och kanske stannar hos mamma och pappa en stund. Blir nog en bra dag, hoppas bara att vi slipper regn! Igår kväll fixade jag med kransar i flera timmar. Blev några blommor över som jag gjorde en liten krans av till Elton. Sen tog vi ut honom och fotade utanför huset. Klockan var kvart i elva och ljuset var väl inte jättbra, men känns ändå konstigt att det går att fota så sent utan att det är för mörkt :p 

Men åååååh så söt :D

Svar: Haha visst är han 😁
Johanna Fåglund

Men gaah vilken sötis, och himla fin bild!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: