Instagram stories - Juni

 
Det känns inte alls som en månad sen jag la upp bilderna från maj, men nu har ju hela juni gått också! Så här såg det ut under juni på min instagram stories. Vi tältade ju en natt i början av månaden, jag har skrivit ut alla bilder till min utställning och satt upp den (info om den finns här), plockat blommor, haft drinkkväll hemma med Tobias, Elton klipptes och blev korthårig, han ville också lära sig köra bil verkar det som. Midsommar kom med blandat väder, jag och Elton hade matchande kransar. I slutet av månaden blev det en riktigt fin solnedgång. Jag hade tänkt åka ut till havet den kvällen, men bestämde för att inte göra det sen, kan ju säga att jag ångrade mig, tur vi har bra utsikt från balkongen :p 
 
Får hoppas på att Juli blir en bra månad också, men det kommer det säkert bli. Jag och Sandra ska ju åka till London i slutet av måndaden! :D 


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: