Fotopodden - Landskap och macro-fotografering

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Idag har jag spenderat många timmar i en bil på väg hem från Norge. Vi har haft en riktigt bra resa, har både åkt bil bland bergen och vandrat upp på bergstoppar. Denna bilden här över är från i tisdags när vi gjorde en vandring till Blåhø. Det tog lite längre tid än vi planerat och var riktigt jobbigt. Ni som följer mig på instagram (mitt nya konto life.of.johanna) har säkert sett lite bilder redan, så ni vet att det var värt det i slutändan :p 
 
Och en annan kul sak :)) 
Finns det någon här som brukar lyssna på Fotopodden som Maria Ekblad driver? Om inte så borde ni göra det. Hon intervjuar olika fotografer och det brukar bli väldigt intressant att lyssna på :)) I det senaste avsnittet är faktiskt jag med, så ni kan lyssna på när Maria och jag pratar landskap och macro-fotografering. 
Klicka här för att komma till avsnittet eller lyssna direkt på det här under. Hoppas ni gillar det :D 
 
 

Lyssnade på den igår, riktigt kul att höra på :D
Så bra! :D

Svar: Vad kul att du tyckte det :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: