Bra fotoväder ikväll

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR // Nikon AF 50/1,4G
 
Nu ikväll när jag skulle möta mamma ute för att lämna Elton började det åska och regna, solen var fortfarande framme och det blev ett helt gult ljus. När jag kom upp igen regnade det massa och jag gick ut på balkongen för att fota. Tittade efter en regnbåge och fick se att det var en på himlen, men den var lite svår att fota ifrån våran balkong, så jag tog min kamera, flipflops och ett paraply och gick ut i regnet. Där försökte jag hitta nån bra plats att se den ifrån. När jag kom fram till ett bra ställe var halva regnbågen borta, men det var fint ändå. Flera blixtar såg jag också, fast ingen som kom med på bild. När jag kom upp igen sen var det så fint med solstrålar på himlen, älskar när det ser ut så. Perfekt fotoväder ikväll :D 

Vackert på riktigt 😊

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: