Solnedgången

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Idag hämtade mamma upp mig och Elton efter hon slutat jobbet, så åkte vi ut till havet och gick en liten promenad i solnedgången. Var väldigt mysigt. Jag hade såklart med kameran också, knappt fotat något på flera veckor, så det var härligt att komma ut och fota lite. En stund efter solen hade gått ner kom det fram så fina rosa färger på himlen som dom två första bilderna visar. Bilderna på Elton är fotade lite tidigare innan dom färgerna kom fram. Han tyckte det var kul att springa på stranden och plocka snäckor, så söt :p 
 
Nu på kvällen har jag och Tobias varit iväg och fotat stjärnor. Vi åkte inte så långt bort denna gången, så stället var inte det bästa på grund av ljuset från stan. Har inte kollat igenom bilderna än, men någon ska det nog finnas som jag kan visa. Imorgon har jag nog tid att fixa dom bilderna :)) 

Solnedgången är magisk! Haha, shit vad söt Elton är som plockar snäckor. 😍

Svar: Tack! Haha ja, ellerhur!
Johanna Fåglund

Så vackert! Synns på lång väg att Elton trivs på stranden :) Vilka härliga kvällsbilder du bjuder oss på 👍

Svar: Tack! Jaa, han älskar det :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh, vad mysigt! Superhärliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: