En vinterdag

Nikon D80 // Tamron 10-24mm 
 
Hoppas att ni haft en bra helg! Min helg har varit bra. I fredags kväll hade jag, Sandra och Pernilla tjejkväll, vi spelade lite wii, pratade och hade väldigt kul. Kom inte hem förrän vid halv 3 på natten, tur att jag hade bilen då :p Igår fyllde Tobias år, så vi och mina föräldrar åkte upp till Tobias föräldrar för lite kalas, blev en mysig kväll med god mat som alltid när man är där. Vi har ju igen snö här, men där hade dom lite snö och frost på träden, så på vissa ställen var det helt vitt. Det höll på att bli mörkt när vi åkte upp, så jag hade ingen kamera med mig, men hade det varit ljust skulle jag fotat. Brukar alltid vara så mycket finare där uppe än vad det är här. Det är inte speciellt långt ifrån, typ 10 mil och ändå kan det var så olika :p 
 
Här över är i alla fall två bilder som jag fotade för fem år sedan när jag var uppe i Sälen och åkte skidor. Saknar att åka skidor, gjorde det mycket när jag var yngre. Denna dagen jag fotade dom här hade jag blivit sjuk och var på väg tillbaka till stugan för att vila, men kunde inte låta bli att stanna på vägen och fota i det fina ljuset! Ellerhur ser det härligt ut? :)) 

Men så härliga bilder!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt härliga bilder!

Svar: Tack snälla du :))
Johanna Fåglund

Så fint :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Låter som en riktigt härlig helg du har haft, mysigt med tjejkväll och kul med kalas :)
Superfina bilder också, magiskt ljus, förstår att du var tvungen att stanna och fota där :) Jag längtar tokmycket efter snö nu :P

Svar: Det var det :)) Tack så mycket! Ja, man måste ju passa på, det är inte som att det ser ut så varje dag :P
Johanna Fåglund

Vinterbilder på riktigt 😃 Snyggt 👌

Svar: Ja, synd att det inte såg ut så denna vintern bara :p Tack!
Johanna Fåglund

Så himla fint!! Älskar snö, men bor i Skåne så jag får sällan uppleva riktig vinter, därför njuter jag allt lite extra av sånna här bilder. Och känner ett sting av avundsjuka ;)

Svar: Tack! Vi får knappt någon riktig vinter här i Göteborg heller, några dagar bara med snö om man har tur. I år har vi knappt haft någon :/
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: