Vilken är bäst?

 
Jag skulle vilja ha eran hjälp nu. Jag ska välja en bild, men har sån beslutsångest! Jag velar fram och tillbaka mellan flera bilder, så nu vill jag veta vilken av dessa ni tycker är finast :)) Lämna gärna en kommentar om vilken ni gillar mest. 

Jeg er svak for blått, og det første bildet som tiltrakk meg var bilde nummer 1 og deretter så var det bilde nr 5

Svar: Tack så mycket! Blått är en härlig färg :D
Johanna Fåglund

Mike

Vackraste bilden är nr 3 och 6. Häftigaste/svårast att få till är 1 och 4. Svårt! Beror på vad du ska ha det till😃

Svar: Tack :)) Jag ska välja bild till en tävling :p
Johanna Fåglund

Oj, jag kan inte välja mellan 1, 2 och 3! Tycker dem är superfina allihopa, men de tre delar förstaplatsen för mig ^^

Svar: Tack så mycket:D
Johanna Fåglund

Malin

Nummer 2!!

Svar: Tack :)).
Johanna Fåglund

Oj, nästan helt omöjligt. Velar mellan ettan och tvåan!

Svar: Haha tack så mycket:))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: