7 år <3

 
Fredagen den 13 augusti 2010 blev jag och Tobias tillsammans och idag har det gått hela 7 år! Galet vad tiden går fort, men vi har hunnit med så mycket kul under dessa åren, och mer ska det bli :)) Därför tänkte jag lägga upp en bild från varje år vi varit tillsammans. Man ser ju också att jag har blivit lite bättre på att fota oss :p 
 
Augusti 2010 - Detta är nog den första bilden på oss två tillsammans. Jag ställde upp kameran i Tobias lilla etta i en bokhylla och fotade oss i rummet. För att få bort den tråkiga bakgrunden redigerade jag bilden på detta sätt, haha :p 
 
Augusti 2011 - Vi hann med att åka utomlands två gånger under 2011 och bilden över är från andra gången då vi var i Grekland. Detta var enda bilden på oss två tillsammans från den resan :p 
 
April 2013 - Ett litet hopp från förra bilden, men detta är från en vårdag från vårat tredje år tillsammans.  
 
Augusti 2013 - För att fira våran årsdag åkte vi på en Norgeresa, detta var andra gången vi var där. 
 
September 2014 - Året efter blev det en till resa till Norge, denna gången åkte vi runt bland alla fina höstfärger och var helt ensamna vid Trollstigen där vi fotade denna bilden. 
 
Juni 2016 - Ännu ett hopp mellan bilderna. Under vårat sjätte år tillsammans besteg vi Romsdalseggen som vi hade velat göra i tre år, äntligen blev det av! 
 
Maj 2017 - Avslutar med en bild från våran Skåneresa i våras. Vi har varit på så många resor under dessa åren (både längre och kortare) och är så glad att vi tycker om att göra samma saker (för det mesta :p). Ser fram emot vad vi kommer hitta på i framtiden :)) 
 

Grattis till er båda :D

Svar: Tacktack :D
Johanna Fåglund

Grattis i efterskott. Vilka fina bilder på er och som du säger, vilka framsteg bildmässigt på bilderna på er ihop :-)

Svar: Tack så mycket! Ja, det är kul att se 🙂
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: