Vårblommor

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Tog en sväng med kameran i Botaniska Trädgården igår i kvällsljuset. Det är ju så himla härligt att gå runt där och fota nu när blommorna börjar komma fram. Sista bilden fotade jag dock tidigare idag i närheten där jag bor när jag var ute med Elton. Tycker att det finaste på hela året är när alla rosa blommor på träden börjar slå ut :)) 

Underbara bilder :D

Svar: Tack så mycket:))
Johanna Fåglund

Åh vad fint :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder som alltid :D
Gillar kika in här och få lite inspiration :D
Kram

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att höra :D
Johanna Fåglund

Så lite så :D
bara sanningen.
kram

Vilka härliga och drömska bilder! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Wow! Magiska foton!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Fina bilder! Älskar vårblommor! :D

Svar: Tack! Jag också :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: