London Video

När jag och Lisa var i London i september filmade vi lite med våra mobiler som jag nu klippt ihop till en liten video. Jag brukar filma lite och så under resor, fast jag har aldrig visat någon resultatet (förutom för den som vart med på resan, som oftsast är Tobias :p), men denna gången tänkte jag att ni skulle få se också. Tycker ni att det är kul att se sånt här? 
Jag har videos från Norge i somras också som jag inte har satt ihop än, skulle ni vilja se något från det när jag är klar med den? :p 
 
Finaste stillbilden, haha.. Var det ens någon som orkade se hela? :p 
 
Har fortfarande bilderna från Harry Potter studios kvar att redigera, men det kommer :p Måste bara orka sätta igång med det, är ju så många :p 

Lena

Älskar filmen alltså jag saknar ju inte London mindre kan jag säga. Jag och min kompis tänkte göra någon liknande film när vi åker i Januari :)

Svar: Det är så kul att ha något sånt här att se tillbaka på 😁Sen är det roligt att göra den också :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: