Hjärta

 
Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag! Brukar ni fira det? Vi brukar inte göra något stort av det, bara äta någon god och mysig middag hemma :)) 
Denna bilden här över är inte så jättelängesen jag fotade, men tyckte att den passade bra att lägga upp idag. Ett litet hjärta till er som läser min blogg och som skriver så fina saker till mig och gör bloggandet mycket roligare :D

Åååh så underbar bild ^^... måste komma ihåg dig bättre också! Dina bilder på din blogg är ju fantastiska å magiska, duktig du är <3 TREVLIG VECKA på dig tjejen...

Svar: Tack!! Vad snäll du är :D Detsamma!
Johanna Fåglund

Vi firar inte heller det då vi tycker att spontana presenter är mer personligt än att ge på en dag då många avser det som ett "måste", så go mat och myspys är det bästa ;)

Superfin bild som alltid <3

Svar: Det håller jag med om :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Vacker bild! 😍

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Denna bild vill man ju som en tavla på väggen! <3

Svar: Det går att fixa om du vill det :p
Johanna Fåglund

Åååh så underbar bild

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild! Vi firar inte särskilt mycket heller, lite mat och en film typ men tycker det räcker :)

Svar: Tack! Ja, det brukar räcka med det :))
Johanna Fåglund

Och hjärta tillbaka för att du delar så härliga bilder <3

Svar: Men tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: