Norrsken över Göteborg

Nikon D800 // Nikon 50mm 1.4G
 
Denna bilden fotade jag igår från min balkong i Göteborg. Äntligen är norrskenssäsongen tillbaka! Det är typ det enda bra med att det blir mörkare på kvällarna nu :p Det är alltid kul när det blir så mycket norrsken så man kan se det hemifrån när man inte har möjlighet att åka ut och titta efter det :)) Såklart hade det synts mer och mycket bättre om jag hade varit på ett mörkt ställe, men det var härligt att kunna ställa ut kameran på balkongen och göra en lång timelapse. Håller på att sätta ihop den nu, tar en stund eftersom det blev över 600 bilder, men hoppas på att få klart den tills imorgon iaf. 

Så himla häftigt!!

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Vackert!
Tyvärr har jag aldrig lyckas se det själv "live" ;)

Svar: Tack! Vad synd!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: