Höstvovve

Samsung Galaxy S3
 
I måndags var jag ute med Elton på en promenad i änggårdsbergen. Var soligt och fina höstfärger på träden så jag ville ta lite bilder, men när jag tog upp kameran såg jag att det inte var något minneskort i! Jag brukar ha extra minneskort med i väskan, men eftersom jag hade en ny väska som jag köpte i helgen i ullared hade jag inte stoppat i ett i den än. Det var tråkigt. Blev ändå några mobilbilder och denna här uppe på Elton gillade jag. 
Har hänt mig en gång innan att jag glömt minneskortet och sen dess brukar jag alltid kolla innan jag går om det sitter i, men inte denna gången tydligen ;o Har ni också glömt något viktigt när ni skulle ut och fota någon gång? 

sjukt sööt!!!!

Svar: Jaa, visst är han! :))
Johanna Fåglund

Men hjälp, vad gullig <3 <3

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Vilken sötnos :D

Svar: Ja, ellerhur :))
Johanna Fåglund

Så söt <3

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Haha I know the feeling.. Har också glömt minneskortet en gång och batteriet en gång. Det finns inget mer irriterande! Men du fick i alla fall en söt bild ändå :)

Svar: Det är ju så jobbigt! Nu var det ju inte så farligt för mig för jag var ju bara ute på en promenad, men värre om det är något man verkligen vill fota och man glömt något av det ;o
Johanna Fåglund

Åke

Fin bild, jag tror Elton gillar färgen :) Jodu jag glömde en gång när jag var ute på tjänsteresa. Hade gjort en paus som så många gånger förr på denna fina plats bredvid en älv (reste närmare 4000 mil/ år i bil i Norrland) och tog en bensträckare, det var höst, soluppgång med fina färger och en svan familj höll till där... Sprang tillbaka till bilen o ryckte åt mig kameran, hjälp inget minneskort!!! Kom på att jag har ett SD kort till musikanläggnngen såklart! In med det i kameran och raderade det :) Så fick jag mina svanbilder :)

Svar: Tack! Vad hemskt att glömma något sånt vid ett så bra fototillfälle! Men väldigt tur att det löste sig i alla fall :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: