Träffade McBusted

Blir ett lite sent inlägg, men måste berätta om denna dagen! 
Vi köpte ju biljetter till One Directions konsert här i Göteborg för många månader sen. Blev ståplats och vi hade tänkt köa från morgonen för att få en plats långt fram. Men eftersom både jag och Lisa blev sjuka precis innan kände vi inte för att köa. Istället tänkte vi att vi skulle åka till Landvetter flygplats för att kanske få en chans att träffa McBusted när dom landade i Sverige. Så det gjorde vi.. 
Det fanns två plan från London, så vi var där när det första kom vid 10.40, men dom var inte på det. Då väntade vi på det som skulle landa 12.20 istället, fast det blev försenat till 12.40. Vi väntade och väntade efter att det landat, men inga passagerare kom. Tog en halvtimma innan det började komma folk. Och helt plötsligt kommer Harry ut och resten kort efter! 
Det var inte så många fans som stod och väntade, så alla fick kramas och ta bilder med dom! Hur sjukt är inte det!? Jag har längtat efter detta i över 10 år nu och äntligen fick jag träffa dom!! Går inte att förklara hur det känns! Helt overkligt! 
Senare på kvällen på konserten fick vi se dom igen, men inte på lika nära håll. Dom var verkligen hur bra som helst!! Bilder från det kommer också. 
 
Lisa var väldigt snäll och hjälpte mig att fota :)) Fick bilder med allihopa, förutom James som inte var där. Jag tycker att jag ser helt knäpp ut på bilderna, var så himla nervös och glad, så jag kunde inte riktigt tänka på hur jag såg ut, haha :p Men dom här bilderna betyder ändå väldigt mycket för mig. 
 
Här får jag en kram av Harry! 
 
Jag med Harry Judd
 
Jag med Tom Fletcher! 
 
Jag med Dougie Poynter! 
Lisa nämnde att han var min favorit. Han verkade bli ganska glad och höll fram handen för en fistbump. Haha :p 
 
Jag med Danny Jones! 
 
Danny och Tom 
 
Och till sist jag med Matt Willis! 

Men gud sa avundsjuk!! hoppas ni hade det roligt pa konserten!! :D

Svar: Jaa, vi hade det jättebra. Lite jobbigt bara med ståplats när man är så kort :p
Johanna Fåglund

Gud vad kul att träffa dem! jag hade inte hört så mycket om dem innan 1D konserten men de var ju faktiskt riktigt bra! Blev förvånad över hur bra låtarna var och hur roliga och otroligt bra de var på att underhålla alla på arenan. Och hela kvällen var ju underbar, eller hur?

Svar: Jaa, riktigt kul var det att få träffa dom! Nej, inte så många här som hört dom innan, men dom är verkligen hur bra som helst, speciellt live! :D Det var en riktigt bra kväll!
Johanna Fåglund

WOW!! :D

Svar: Jaa!! :D
Johanna Fåglund

Coolt! Det är ju inte heller någon nackdel att alla killarna ser bra ut, haha :)

Kram!

Svar: Haha verkligen inte! :D
Johanna Fåglund

Jag var också på konserten igår och hade aldrig lyssnat på dem innan men deras låtar var riktigt bra och de var sååååå roliga på scenen!! :D

Svar: Jaa, det är dom verkligen! :D Därför dom varit mina favoriter under dom 10 senaste åren :P
Johanna Fåglund

alltså woooow är så glad för din skull!! Hade typ svimmat haha...:')

Svar: Det är svårt att förstå att jag träffat dom :p Haha jag gjorde nästan det!
Johanna Fåglund

Åhh, haha :D vad roligt, McFly var mitt favoritband för en massa år sedan och då drömde jag om detta!

PS. Dougie var min favorit med ;)

Svar: För mig slutade dom aldrig vara favoriter :p Åh, hela han är ju bara underbar! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: