Liten tiger

Amurtiger, Nordens Ark
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
Idag åkte jag och Lisa till Nordens Ark och gick runt där i några timmar. Dom har ju tre små tigerungar där nu som jag ville fota. Synd bara att dom för det mesta låg och sov, så det blev inte så många bra bilder på dom. Fick lite bättre bilder på några av dom andra djuren. Ska försöka hinna redigera lite imorgon och lägga upp. Så länge får ni se en bild på en av dom söta tigerungarna som precis hade vaknat och gäspade lite innan den gick och la sig igen :p
Inte så skarp bild, men tyckte den var så söt så den får komma upp här ändå :)) 

Så söt! Tigrar är ett av mina favoritdjur >.<

Svar: Samma här! :))
Johanna Fåglund

Men åh så söt liten tröttis :D

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: