Leoparder

Nu finns det tre olika sorters leoparder på Nordens ark istället för två som det funnits innan. Kattdjuren är det roligaste att fota där, så det var kul med en till. Så nu finns det Tiger, Amurleopard, Snöleopard och Persisk leopard som dom skaffade i somras. Tyvärr kunde jag inte få några bra bilder på tigrarna igår, men här två bilder var på dom tre olika leoparderna :))
Snöleoparderna är mina favoriter även om dom andra är väldigt fina dom också. 
 
Persisk Leopard 
 
Amurleopard 
 
Snöleopard

Fina bilder. Så fina blänk i ögonen :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så skarpa och fina bilder :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, så fina!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder, och fina djur!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! Såg inte snöleoparden när jag var där :/

Svar: Tack! :)) Vad synd ;/
Johanna Fåglund

Wow, så fina bilder.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himla fina djur och jättefina foton <3

Svar: Jaa, tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: