Makeup

 
Ibland när jag gör sminkningar har jag ingen idé från början om vad jag ska göra, så det bara blir som det blir Detta var en sån gång. Märkte sen att det blev ganska likt några bilder som jag fotade för nästan två veckor sen :p Kanske märks att detta är mina favoritfärger. 
Men hade velat testa andra roliga färgkombinationer, så om ni har några idéer får ni gärna ge förslag :)) 
 

Så snyggt!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Snyggt :)

Svar: Tack! :)),
Johanna Fåglund

Jävlar i min låda vad snyggt

Svar: Haha tack :))
Johanna Fåglund

Du är så otroligt duktig på både smink of fotografering! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Häftigt! Snygg sminkning :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vad fint! Skulle du kunna tänka dig att göra ett steg-för-steg inlägg (eller kanske en video) med en liknande sminkning? Är sugen på att göra en sånhär men jag är helt värdelös på att sminka så vore nog inte fel att ha ett steg-för-steg inlägg att gå efter ;)

Svar: Tack! :)) Skulle kunna försöka göra det, men är inte säker på om jag kommer lyckas :p
Johanna Fåglund

Jätte snyggt !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Karin

ÄLSKAR DET! Åh vad du är duktig :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så otroligt snyggt :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: