Cyklade till solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Tyckte det var fina moln på himlen idag, så jag tänkte att det kanske skulle bli en fin solnedgång. Det fanns ingen bil hos mina föräldrar som jag kunde ta just då, så jag bestämde mig för att låna mammas cykel istället och cykla bort till havet och såklart fick Elton följa med. Har inte cyklat sen i våras och då satt Elton i korgen också, han tycker om att sitta där och titta på allt som flyger förbi :p 
Det var tur att jag åkte iväg för det blev en väldigt fin solnedgång med massa färger :)) Har inte fotat mycket alls den senaste tiden (mest pga vädret), så det var kul att komma ut med kameran igen. 

Fantastiska bilder du tar! Så fint ljus!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

dina naturbilder är helt amaze <3

Svar: Taack! :D
Johanna Fåglund

Vackert! Ser otroligt mysigt ut! :P

Svar: Tack! :)) Det var det!
Johanna Fåglund

Hehe härligt rasta hund och kamera samtidigt :P fina bilder.

Svar: Haha jaa :D Tack!
Johanna Fåglund

Vad fint! Jag älskar dina landskaps- och naturbilder! Du är så duktig :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Alltså han är ju sååå söt!!

Svar: Jaa, det är han :D
Johanna Fåglund

Så härliga bilder! Känner sån längtan efter havet och solnedgången!!

Svar: Tack :D Det gjorde jag också! Hade varit så stormigt och regnigt länge, så det var riktigt härligt att komma ut :))
Johanna Fåglund

Helt underbara bilder! Min lilla kille tycker också det är kul att sitta i cykelkorgen, dock cyklar vi inte så ofta :)

Svar: Tack! :)) Blir inte så ofta för oss heller. Och det kändes när jag cyklade också haha :P
Johanna Fåglund

Men åh så mysigt. Riiktigt vackra bilder med!

Svar: Ja, det var väldigt mysigt. Tack :D
Johanna Fåglund

Men åh vad fint :D

Svar: Taack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder. Och första, så sööt , hihi :)

Svar: Tack! :D Haha jaa!
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vilka härliga foton!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Herregud vilka fantastiska bilder :) !

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Åh så mysigt!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Vilka otroligt fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Underbara färger, och vilken liten sötnos! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

åh fina bilder gilla den första =)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fanny

Så himla fint. Och gullig vovve!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så vackert. Vilken härlig utflykt!

Svar: Tack! Ja, det var det :))
Johanna Fåglund

vad härliga bilder fint

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ååh vilka härliga bilder här och på din header! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

söta bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt fina bilder. Kram på dig:)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

så mysigt :) och vilka fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilka underbara bilder =)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilken fantastisk solnedgång! Kul att du delar med dig av det vackra.
Kram

Svar: Ja, den var jättefin den dagen :)) Kul att du gillar bilderna!
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

kul att det vart med cykeln, ibland kan de vara tur att det inte finns någon bil i närheten. Vart riktigt fina bilder.

Svar: Ja, det var ändå kul att få cykla lite, även om det blev lite bråttom :P Tack!!
Johanna Fåglund

Fantastiskt vackra bilder :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fin mittenbilden blev på vovven!! :-) Vackert med solnedgångar!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh så vackra bilder

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: