Close up

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
En bild som jag skickade in till cyberphotos tävling med temat fågel. Ute i sista stunden, men jag hade så svårt att välja bild :p Har egentligen inte så många bra fågelbilder, men det blev denna till slut. Gillar den, men tror inte att jag vinner, kommer säkert vara hur många bra bilder som helst med :p Men får ju i alla fall försöka. 

Asså, WOW! Du tar så himla mäktiga bilder! :D

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Fy fan vilken cool bild, gillade den skarpt!!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Otroligt fint! Svårt att sluta titta på bilden!

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så sjukt vacker bild! Wow bara wow!

Svar: Tack Lena! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: