Rösta på din favorit

Nu har jag valt ut finaliseterna i tävlingen. Fick in massa fina bidrag, så det har inte varit enkelt att välja, men här är dom! 
Den som får flest röster vinner ett smycke från pixelbutiken och en länkning i min meny i en månad :)) 
 
Regler för röstning: 
- Du får bara lägga en röst (jag ser ip-adressen) 
- Skriv siffran i en kommentar som tillhör den bild du vill rösta på. 
- Röstningen är igång till och med fredag 26 september. Efter det kommer jag presentera vinnaren här på bloggen. 

Röstningen är slut
 
 

Emma

Röstar på Elin Cardell nr 3

Jag röstar väl på mig själv haha.

Nummer 3! :))

7

Nummer 4! Har verkligen speglat vädret här i sverige denna sommaren! :D

Svårt, men jag lägger min röst på 1:an ^^,

2

Jennifer

Röstar på Nr: 7
Det är tanke och tid nerlagt på bilden och inte bara en snapshot ;)

Nummer 2

Åh vad svårt men tror de blir 7 :D

michaela

5

Bidrag 6, Amandaphoto

saga

3

Helt klart NR: 4

Nr 4 :)

Sandra

Nummer 4. Sjukt cool bild :)

carolina

7:an är bäst och borde helt klart vinna! 😊

Jag röstar på nr 6 ;)

Men å, så många fina ju!!! Omöjligt å rösta bara på en!
Men...lägger min röst på nr.7

Nr 7

7

4!

Jag röstar på nr 7 :)

Amanda

4

Isabella

Kul att jag kom med till finalen! :))
Röstar på nummer 4 (om jag får rösta)

Röstar på bild nr. 3

4

Faster Owe

4

Anonym

Nr 6

Annette Parkkinen

Jag röstar på nr.6

Celina

nr 4!

Joanna

4 :)

Jag röstar på nr2! :)

Anonym

2

malin

Jag röstar på nummer 4

Malin Palm

Jag röstar på nummer 4!
Tack

4! :)

Jag röstar på nr.1 :)

Anonym

5

Moa :D

Nr 6 :)

Jag röstar på nummer 7 :)

Anonym

3

Du har en riktigt fin blogg!

Jag röstar på nummer 7 ^^

Röstar på nr 1

Anonym

inte säker på om jag redan röstat (jag fick felmeddelande på mobilen men kommentaren kanske gick fram ändå), isf räkna bara med en av mina röster, haha !!

jag röstar på nummer 3. :)

Lovisa

Nr 6

Lägger min röst på nr 2.

Jag röstar på bidrag nr 7 :)

Hanna

Jag röstar på nr.7 :)

Julia

6

nummer 4 :)

Röstar på 2!:)

Anonym

4

Linnéa

Nummer 4 :)

1 - bidrar till mest sommarkänsla!

6 ^^

Bild nr 4 :)

Jag röstar på nr2! ;) (om man nu får rösta på sig själv!)

Sofia Näslund

2

Linda

6 :)

ellen

röstar på nr 2 ;)

Röstar på nummer 2 :)

michelle

Jag röstar på nr 2!

Sofia

Röstar på bidrag nummer 7. ;)

Fred

Nr 2. Fin sommarbild, längtar redan til nästa sommar.

Nr 7. Helt klart en vinnare!

bidrag 2!

Anonym

2

Lina

Bild nr 2!!!!

2:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: