Min sommar

Så var September här och sommarmånaderna är slut. Det känns ändå som att det varit höst nu ett tag för Augusti har ju inte haft det härligaste vädret direkt, men det verkar som att September kommer bli bättre. Står 20 grader och sol i en vecka nu! 
 
Det har varit en bra sommar med flytt, konserter, resa, utflykter och massa fotande. Här är några av alla bilder jag har fotat :)) Nu får vi hoppas på en bra höst också! 
 
One Direction 14 juni i Stockholm och 17 juni i Köpenhamn
 
McBusted 17 juni i Köpenhamn <3 
 
Fina blixtar har sommaren bjudit på också :)) Perfekt att fota från våran nya balkong. 

Du ser ut ha haft en fab sommar =) Fotona med rådjuren på är så otroligt effektfulla :)

Svar: Ja, det var en bra sommar :)) Tack så mycket!!
Johanna Fåglund

Det ser verkligen ut som om du har haft en kanonsommar, så underbara bilder :D

Svar: Ja, den har varit bra :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Helt underbara foton

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fantastiskt fina bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken härlig sommar du har haft :-)

Svar: Ja, den har varit bra :))
Johanna Fåglund

Super fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow, du er jo så utrolig dygtig! Jeg elsker alle dine fantastiske billeder. Keep up the good work!

Svar: Tack så mycket!! :D
Johanna Fåglund

Otroligt vackra bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

vilka otroligt vackra bilder:D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Helt otroliga bilder! Du är verkligen super duktig! :D

Svar: Åh, tack!! :))
Johanna Fåglund

Så otroliga bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Klänningen du har på dig här är sååå fin, vart har du köpt den? :)

Svar: Menar du den när jag håller kameran? I så fall är min kompis klänning som jag har på mig. Tror att hon köpte den på ebay faktiskt :p På bilden över har jag också en klänning, om du menade den är den köpt på H&M :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: