Vad tycker ni? :))

En sak som jag tänkt på i flera år nu och fått frågor om flera gånger är att göra en kalender och sälja. Har aldrig blivit av att jag gjort någon, men nu tänkte jag faktiskt försöka få gjort en (eller fler) till 2015. Vad tycker ni om det? Finns det någon här som kanske skulle vara intresserad i så fall? :))
Har suttit idag och försökt välja ut lite bilder som jag vill ha med, men det är jättesvårt! Ni får gärna komma med förslag om vad för bilder ni tycker ska vara med om ni har någon favorit eller så :p
 
 

hade varit jättekul! :) jag skulle gärna vilja köpa en i så fall!

Svar: Åh, så roligt! :))
Johanna Fåglund

Isabella

Spännande! Hade gärna köpt en :)

Svar: Vad kul! :))
Johanna Fåglund

Såå fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Ja, jätte =)

Svar: :D
Johanna Fåglund

Sophia

Eftersom du tar så fantastiska bilder skulle det vara spännande att se hur en kalender skulle se ut! :)

Svar: Tack :)) Det ska bli kul att äntligen få gjort en :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: