En fin solnedgång

Har inte haft tid att redigera några av mina nya bilder jag har, så det får bli en gammal idag från i höstas på en fin solnedgång. Har haft så mycket annat att göra nu, så har fått komma lite efter med mina bilder, men jag hoppas jag får lite tid i veckan iaf att börja redigera bilderna från resan :)) 
 
Nu ska jag gå och lägga mig och börja läsa boken "Nyckeln" som är sista delen i Engelsforstrilogin. Gillade dom två första väldigt mycket, så det ska bli kul och spännande att läsa den tredje. Köpte dom två första i pocket och den sista kommer inte i pocket förrän om kanske flera månader ;o Jag kunde inte vänta, så jag gick och lånade den på biblioteket så får jag köpa pocketversionen när den kommer ut. Har inte lånat böcker på hundra år ungefär, men det är bra att man kan göra det :p 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Vilken underbar bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så fin solnedgång :)

Svar: Ja, den var väldigt fin :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackert!!! Wow!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt fin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fin bild! :)

Svar: Tack: ))
Johanna Fåglund

Åh underbar bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så himla vackert :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

For et nydelig bilde! Elsker det :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: