Sötaste Elton

För ungefär en månad sen när vi precis hade varit och hämtat Elton tog jag några bilder på honom med studioblixtarna och nu en månad senare tog jag nya bilder. Han har blivit lite mer långhårig och lurvig och ser lite tuffare ut, inte lika valpig längre :p Man har inte märkt att han förändrats så mycket förrän man kollar på bilderna. Kommer fortsätta att ta sånna här bilder på honom varje månad, tycker det är kul att se hur han förändras :)) 
Han är en yorkshireterrier ifall någon undrar :p Så galet söt <3 
 
Första bilden tagen 23 feb och andra 27 mars. 

Ååååh så söt!
Håller med dig om att han ser lite mer vuxnare ut på den andra bilden. Det händer mycket på en månad! Då är det ju kul att i alla fall ha bilder kvar att titta på :)

Svar: Jaa :)) Aa, han har utvecklats massor på denna månaden, inte bara utseendet. Han vågar så mycket mer nu :p
Johanna Fåglund

Fina bilder, han börjar bli stor :)

Svar: Tack :)) Ja, större, fast fortfarande liten :p
Johanna Fåglund

Haha, åh så söt!
Mitt hjärta fladdra till ^^,

Svar: Han är verkligen hur söt som helst :))
Johanna Fåglund

Så himla fin :)

Svar: :))
Johanna Fåglund

Kan man bli mycket sötare??? Vilka underbara kort på en underbar vovve,kram.

Svar: Nej, man kan nog inte det :p Tack!
Johanna Fåglund

Ååh han är verkligen galet söt! :D

Svar: Jaa, det är han :D
Johanna Fåglund

Hahhaa gud så söt!!

Svar: Visst är han :))
Johanna Fåglund

Underbart söt han är och oj så mycket det hänt på en månad ;).

Svar: Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: